Corona hygiëne protocol

 

Corona hygiëne protocol

Wij hebben in de salon een uitgebreid corona hygiëne protocol waarmee we op een veilige en verantwoorde manier gaan werken.

Kom op tijd
Kom niet te vroeg en niet te laat, ook wij zullen er voor zorgen dat we precies op tijd werken en niet uitlopen. Wij hebben maar ruimte voor 1 wachtende klant.
Vanaf maandag zullen wij een bankje naast de voordeur zetten. Ben je toch iets te vroeg, kan je hier ook even wachten. Wij zullen je dan ophalen als wij de kamer weer klaar en schoon hebben.

Kom alleen
Het is bij ons niet mogelijk om met 2 personen een behandelkamer binnen te gaan, de ruimte is er gewoon niet groot genoeg voor.

Handdesinfectie
In de winkel staat handdesinfectie, wij vragen je deze dan ook te gebruiken bij binnenkomst en bij vertrek.

Jas niet aan de kapstok hangen
Neem je jas mee de behandelkamer in en hang deze over de stoel. De stoel zullen wij na elke klant schoonmaken met een desinfecterend reinigingsmiddel.

De behandeling
De behandeling zal zoveel mogelijk gaan zoals dat je van ons gewend bent, wel hebben wij wat aanpassingen moeten doen:

  • Wij zullen werken met een mondkapje als extra bescherming voor jullie. Om onszelf ook zo goed mogelijk te beschermen zullen wij (helaas) geen lange gesprekken voeren tijdens de behandeling aangezien wij toch binnen de 1,5 meter werken. Gevoelsmatig vinden wij dit erg jammer, wij willen uiteraard weten hoe het met jou gaat. Laten we daarom vooraf aan de behandeling even kort kletsen en daarna lekker genieten ;-)
  • Grote dekens worden voorlopig niet gebruikt. Voor alle koukleumen onder ons, we hebben stoelverwarming!! :-)
  • Wij zullen géén gebruik maken van het stoomapparaat omdat het virus zich makkelijk via vochtdeeltjes kan verspreiden.
  • Na de behandeling zullen wij voorlopig géén water, koffie of thee schenken, neem eventueel een eigen flesje water mee.


Afrekenen en een nieuwe afspraak plannen.
Na de behandeling rekenen wij af in de behandelkamer, dit mag contant of met de pin, ook is er de mogelijkheid om een factuur mee te krijgen.
Een nieuwe afspraak plannen we voorlopig even via de mail of telefonisch aan het einde of op een ander moment van de dag.

Producten
Heb je geen behandeling en wil je producten kopen? Laat het ons weten via de WhatsApp, telefoon of mail. Dan kunnen we dit kunnen inplannen zodat er niet te veel mensen tegelijk in de salon zijn.

Nog even in het kort..
Heb je last van één van deze klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (lichte) hoest, benauwdheidsklachten, verhoging of koorts? Heeft één van je huisgenoten last van benauwdheidsklachten of koorts (vanaf 38 graden)? Blijf thuis! Bel of mail ons om je afspraak te annuleren.
Kom je toch en merken we dat je bovenstaande klachten hebt, kunnen we je helaas niet behandelen.

Wij zijn echt super blij dat we jullie weer mogen en kunnen ontvangen in de salon.
We leven nu in een nieuwe situatie waar we allemaal aan moeten wennen, ook wij moeten wennen aan alle nieuwe regels. Maar alleen zo houden we het veilig en blijven wij gezond.
Wij vragen jou dan ook écht om rekening te houden met het bovenstaande, we moeten dit met elkaar doen. Hopelijk mogen we, als alles weer beter gaat, de regels stapsgewijs losser laten en kunnen we ooit weer terug naar hoe het was in de salon.

 

 

 

Naar het overzicht